Day 35 - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu Day 35 - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu

Day 35

Blijf op de hoogte en volg Samantha

01 Maart 2013 | Malta, Birżebbuġa

Day 35

Vandaag weer mar gedaan, deze keer vond ik het veel leuker omdat ik nu zelf meer wist wat ik moest doen en ik ook een hele rustige begeleider had die alles wel goed uitlegde. Ik heb in alle kamers mee gedaan met de kinderen en me prima vermaakt. Ook heb ik tussendoor wat papier werk gedaan en dit werkte prima.

Daarna naar sliema gegaan om een reisje naar cicilky teboeken want dit willen we zondag graag doen. Op de winkel stond dat ze om 5 uur weer open gingen maar om half 6 was deze nog niet open. Dus morge gaan we op tijd terug om alsnog ons reisje te boeken...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Birżebbuġa

Going to Malta

Buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2013

Day 64

29 Maart 2013

Day 63

28 Maart 2013

Day 62

28 Maart 2013

Day 61

28 Maart 2013

Day 60
Samantha

Going to Malta !

Actief sinds 05 Dec. 2012
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 6607

Voorgaande reizen:

26 Januari 2013 - 30 Maart 2013

Going to Malta

Landen bezocht: