Day 34 - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu Day 34 - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu

Day 34

Blijf op de hoogte en volg Samantha

28 Februari 2013 | Malta, Birżebbuġa

Day 34

Vandaag voor het eerst begonnen in mar en had was gelijk een drama want er was niemand om mij alles uit te leggen. Toen kwam ze daar aan veel te laat en moest ze mij heel veel informatie snel doorgeven wat niet z handig was, omdat ze zelf al niet zo goed in engels was en ook 2 dingen door elkaar aan het vertellen was. Uiteindelijk snapte ik alles want het was toch niet zo moeilijk.

Je hebt 3 kamers, playroom, darkroom, white room. Eerst mogen ze een half uur in de play room waar ze spelletjes mogen doen en ook wel activiteiten die bevoordelijk zijn voor het kind. Van te voren moet ik dan ook papieren zoeken zodat de begeleiders weten welke activiteien ze wel en niet kunnen doen. Daarna mogen ze 15 minuten in de dark room waar ze met allerlij lichten kunnen spelen. En als laatste gaan ze in de white room waar ze rustig kunnen worden, hier hebben ze bijvoorbeeld een schommelstoel lichten en water bedden.
Ik moet dat zorgen dat ze op tijd weg gaan en dat de volgende groep ook genoeg tijd besteed aan alle kamers.

Daarna moest ik step doen in de msr ruimte waar ik mijn eigen kind kreeg en er begeleiding was die verteldebwelke activiteiten we gingen doen. Zo zijn we ook alle kamers afgegaan en in elke kamer geprobeerd om een activiteit uit te voeren.

Toen zijn we naar sliema gegaan om alvast te boeken voor de boot om naar sically te gaan, dit gaan we namelijk zondag doen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Birżebbuġa

Going to Malta

Buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2013

Day 64

29 Maart 2013

Day 63

28 Maart 2013

Day 62

28 Maart 2013

Day 61

28 Maart 2013

Day 60
Samantha

Going to Malta !

Actief sinds 05 Dec. 2012
Verslag gelezen: 50
Totaal aantal bezoekers 6646

Voorgaande reizen:

26 Januari 2013 - 30 Maart 2013

Going to Malta

Landen bezocht: