Day 52 - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu Day 52 - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu

Day 52

Blijf op de hoogte en volg Samantha

18 Maart 2013 | Malta, Birżebbuġa

Day 52

Ik ben heel erg geschrokken vandaag! Ik stond in het dieren park voor de eerste keer. Mijn collega was er ook al maar toen we binnen kwamen schrokken we alle bij. De vier kooien dien binnen stonden met konijnen en kippen zaten helemaal vol met ontlasting, toen we buiten keken bleken die kooien ook erg vies te zijn. W zijn gelijk begonnen met deze kooien schoon te maken, het leek net of ze al een maand niet meer verschoond waren. Ik tilde een van de konijntjes op en aan zijn achterpoten en staart zaken grote bonken harde ontlasting. Ik heb deze konijntjes opgepakt en met hun kont onder de kraan gehouden tot dat de ontlasting er af was. De konijntjes hebben we buiten lekker in de zon laten staan met een volle bak voer. Het leek net of de konijntjes hier heel erg van genoten omdat ze lekker erbij gingen liggen.

Daarna moesten we heel het park nog vegen, en wat andere kamertjes schoonmaken. Er waren jammer genoeg geen sessies dus ik hoop dat ik dat volgende week mee kan maken.

Ik was al klaar met werken dus zijn we met zijn allen taart gaan eten in marsascala. Iedereen moest daarna nog ergens anders naartoe dus hebben we rond twee uur afscheid genomen en ben ik naar valetta gegaan. Het was eigenlijk de bedoeling om naar het strand te gaan maar onderweg kwam ik een grote ronde kerk tegen waar ik veel verhalen van heb gehoord dus ben ik hier maar uitgestapt om dat te bekijken. Het verhaal is dat in de tweede wereldoorlog een om in deze kerk is gevallen terwijl heel de kerk vol zat met mensen. Gelukkig is deze bom niet afgegaan en hebben z deze bom bewaard in de kerk. Het was wel een hele mooie kerk maar ik ben hier niet lang geweest. Toen het dorpje nog bekeken en lekker naar huis gegaan...

  • 19 Maart 2013 - 10:25

    De Klas En Hilde :

    Ha Samantha,

    Ah wat sneu voor die konijntjes! We houden 9 april een welkom terug feestje!
    Op 2 april heb je een hertoets.

    Fijne terugreis! We missen je

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Birżebbuġa

Going to Malta

Buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2013

Day 64

29 Maart 2013

Day 63

28 Maart 2013

Day 62

28 Maart 2013

Day 61

28 Maart 2013

Day 60
Samantha

Going to Malta !

Actief sinds 05 Dec. 2012
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 6671

Voorgaande reizen:

26 Januari 2013 - 30 Maart 2013

Going to Malta

Landen bezocht: