Day 28 - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu Day 28 - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu

Day 28

Blijf op de hoogte en volg Samantha

22 Februari 2013 | Malta, Birżebbuġa

Day 28

Today i fell in Love...

Ik had niet zo veel zin vanochtend en mijn eerste groepje bij arts and crafts was ook enorm druk. Toen het 2e groepje aan kwam had ik er niet zo veel zin in maar uiteindelijk waren het hele leuke kinderen. Er was er eentje bij die nog maar weinig zelf kon en zijn begeleider moest hem dan ook overal bij helpen. Maar toen hij begon te lachen veranderde de hele dag, toen ik zijn gezichtje zag kon mijn geluk niet meer op.
Ik had dus ook enorm veel zin in de 3e en laatste groep waar ook twee geweldige kinderen in zaten. Eentje had het syndroom van down en die vond alles prachtig, viguurtjes knippen, schilderen, tekenen, glitters olakken, papiertjes plakken. Alles wat deze jongen moest doen vond hij geweldig en dit was dan ook supper mooi om te zien. Het andere kind was heel erg afwezig maar als ik dan met hem ging praten en hem mee ging helpen vond hij ook alles geweldig, hij begon kusjes te geven en gezellig mee te knutselen.
kortom een geweldige stagedag.

Daarna wilde ik naar Paola lopen maar dit was toch iets te ver, met de bus was het al 20 minuten dus heb ik maar gewoon de bus gepakt. Ik heb in Paola de winkels bekeken en ook in het stadje zelf zomaar doorgelopen. Er was niet veel te zien maar als je door de straat loopt zie je aan het einde een geweldig uitzicht. Ik heb daar een tijdje rondgelopen en daarna naar huis gegaan om nog wat huishoudelijke taakjes te doen...

  • 24 Februari 2013 - 17:40

    Wesley Goossens:

    kei vet, syndroom van down kids zijn de beste!!!!

    greetz wesley

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Birżebbuġa

Going to Malta

Buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2013

Day 64

29 Maart 2013

Day 63

28 Maart 2013

Day 62

28 Maart 2013

Day 61

28 Maart 2013

Day 60
Samantha

Going to Malta !

Actief sinds 05 Dec. 2012
Verslag gelezen: 47
Totaal aantal bezoekers 6651

Voorgaande reizen:

26 Januari 2013 - 30 Maart 2013

Going to Malta

Landen bezocht: