Day 24 - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu Day 24 - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu

Day 24

Blijf op de hoogte en volg Samantha

18 Februari 2013 | Malta, Birżebbuġa

Day 24

Vandaag eerst te laat gekomen omdat de bus weer eens stuk was. Daarna gelijk begonnen met administratieve dingen. Ik moest beginnen met de mappen van de kinderen nakijken of alle pictogrammen er nog in zaten en zo niet moest ik deze even bij maken. Daarna heb ik allerlij boekjes samen moeten voegen en deze aan elkaar nieten.

Na anderhalf uur pauze mocht ik weer step gaan doen, deze keer vond ik het wel enorm leuk omdat het een groepje van 4 kinderen was met ook 4 begeleiders. We hebben gestructureerd spelletjes gedaan en de kinderen luisterde niet altijd goed maar met wat hulp ging dit allemaal wel goed. De drie uurtjes zijn zo voorbij gevlogen dus ik hoop dat het volgende keer weer zo goed gaat...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Birżebbuġa

Going to Malta

Buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2013

Day 64

29 Maart 2013

Day 63

28 Maart 2013

Day 62

28 Maart 2013

Day 61

28 Maart 2013

Day 60
Samantha

Going to Malta !

Actief sinds 05 Dec. 2012
Verslag gelezen: 52
Totaal aantal bezoekers 6639

Voorgaande reizen:

26 Januari 2013 - 30 Maart 2013

Going to Malta

Landen bezocht: