Day 11 - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu Day 11 - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu

Day 11

Door:

Blijf op de hoogte en volg Samantha

05 Februari 2013 | Malta, Birżebbuġa

Day 11

Vandaag weer arts en crafts gedaan, ik vond het nog steeds er leuk en leer ook veel van mijn collega. Bijvoorbeeld hoe je ze kan motiveren en allerlij andere dingen proberen. Als ze geen pen kunnen vasthouden doe je de pen in het kind zijn hand en houd jij zijn hand vast zodat je samen kan tekenen of schrijven.

Daarna was ik al vrij dus ben ik 30 minuten verderoo naar de sta Thomas ba gegaan. Er was wel zee maar het was niet echt een strand. Er lagen enorme blokken beton waar je op kon zitten, ik heb daar ook lekker zitten lunchen en daarna met een muziekje op lekker liggen genieten van de zon.

Toen nog even naar de winkel geweest om water te halen (dat kun je hier namelijk niet uit de kraan drinken). Nu ben ik lekker thuis en gaan we even bedenken wat we vanavond nog gaan doen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Birżebbuġa

Going to Malta

Buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2013

Day 64

29 Maart 2013

Day 63

28 Maart 2013

Day 62

28 Maart 2013

Day 61

28 Maart 2013

Day 60
Samantha

Going to Malta !

Actief sinds 05 Dec. 2012
Verslag gelezen: 56
Totaal aantal bezoekers 6631

Voorgaande reizen:

26 Januari 2013 - 30 Maart 2013

Going to Malta

Landen bezocht: