Day 4 - Reisverslag uit Malta, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu Day 4 - Reisverslag uit Malta, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu

Day 4

Blijf op de hoogte en volg Samantha

29 Januari 2013 | Malta, Malta

Day 4

Vandaag heb ik het huis voor mij alleen, ik begin pas om 4 uur dus rond half 3 de bus pakken. Ik schrijf mijn verslag nu al omdat ik vanavond waarschijnlijk geen zin meer heb. Ik heb wel erg veel zin in mijn eerste stage dag, we zijn namelijk gister al langs geweest om even te kijken. Het is een groot gebouw met landschap voor vooral kinderen met een beperking daar kunnen hun allerlij activiteiten doe zoals: Snoezelen, Paard rijden, Met allerlij dieren knuffelen, Zwemmen, Pottenbaken enzovoort. Wij mogen bij alle activiteiten een keertje meedraaien en dus allemaal actviteiten doen met deze kinderen.

Ik heb er zin in en ben erg benieuwd...

  • 29 Januari 2013 - 11:07

    Lenie:

    moniek deed er 2 uur over

  • 29 Januari 2013 - 12:02

    Hilde:

    Hoi Samantha,

    Lopen jullie nu bij dezelfde kinderen stage en komen jullie elkaar daar veel tegen of niet?

    Hilde

  • 29 Januari 2013 - 12:36

    Samantha :

    Ja moniek zat in de spits. En hoi hilde we hebben heel veel kinderen en allemaal steeds andere plekken. Soms kunnen we samen reizen maar niet vaak. Ik ben bv deze week steeds savonds. Moniek van (10 tot half 5 en elmira van 9 tot half 5. Dus het wisseld wel elke keer.

  • 29 Januari 2013 - 13:10

    Mirian:

    Hallo Samantha,

    Klinkt goed op je stage! Heel veel plezier en een leerzame tijd gewenst, leuk om je verslagjes te lezen!

    groetjes

    Mirian

  • 29 Januari 2013 - 13:17

    Esther:

    hallo Samantha,

    Wat een ervaringen ga je opdoen en wat goed om daar te zijn en te zien hoe het daar gaat!
    Heel veel plezier daar !

    Groeten Esther Kraaijeveld
    Teamvoorzitter MMZ

  • 29 Januari 2013 - 13:36

    Samantha :

    Ja ik ben erg beniewd ik sta te popelen om te vertrekken maarja te vroeg er zijn is ook niet goed.

  • 29 Januari 2013 - 13:39

    Heleen:

    Hallo Samantha,

    Veel plezier in Malta, maak er een leuke tijd van.
    Succes op stage, ben benieuwd naar al jullie verhalen.

    Heleen

  • 29 Januari 2013 - 17:21

    Irma De :

    Ik ga ook naar malta,
    Eind april.
    wil graag stage lopen met kinderen met een beperking,
    Is het leuk bij jou stage en hoe heet die plek ?
    veel succes op stage,
    Leuk om je verhalen te mogen lezen.


    Groetjes Irma

  • 29 Januari 2013 - 21:40

    Samantha :

    Hoi irma dit was mijn eerste dag dus ik kan er nog niet veel over vertellen maar het heet the inspire foundation

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Malta

Going to Malta

Buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2013

Day 64

29 Maart 2013

Day 63

28 Maart 2013

Day 62

28 Maart 2013

Day 61

28 Maart 2013

Day 60
Samantha

Going to Malta !

Actief sinds 05 Dec. 2012
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 6653

Voorgaande reizen:

26 Januari 2013 - 30 Maart 2013

Going to Malta

Landen bezocht: