Day 60 - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu Day 60 - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu

Day 60

Blijf op de hoogte en volg Samantha

28 Maart 2013 | Malta, Birżebbuġa

Day 60

De hele dag horse riding gehad. Eerst ochtend sessies gedaan met het borstelen van het paard flick. Daarna alles opgeruimd en pauze gehad. Toen ik terug kwam moest ik de ontlasting opruimen en de bedden van de paarden klaarmaken. Toen kwamen de avond sessies waar de kinderen echt paard gingen rijden. Ik ging voor de eerste keer naast het paard lopen om er voor te zorgen dat het kind er niet af valt. Dit vond ik erg eng omdat ik steeds dacht dat hij er af ging vallen. Gelukkig is dit niet gebeurd dus heb ik met een gerust hart op kunnen ruimen en ben ik lekker naar huis gegaan...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Birżebbuġa

Going to Malta

Buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2013

Day 64

29 Maart 2013

Day 63

28 Maart 2013

Day 62

28 Maart 2013

Day 61

28 Maart 2013

Day 60
Samantha

Going to Malta !

Actief sinds 05 Dec. 2012
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 6590

Voorgaande reizen:

26 Januari 2013 - 30 Maart 2013

Going to Malta

Landen bezocht: