Day 54 - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu Day 54 - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu

Day 54

Blijf op de hoogte en volg Samantha

20 Maart 2013 | Malta, Birżebbuġa

Day 54

Weer horse riding gehad vandaag, ik vond het erg leuk omdat ik zelf meer mocht doen en ik mezelf ook beter voelde bij de paarden. Ik begin steeds minder bang van ze te worden dus vandaag heb ik in mijn eentje twee paarden helemaal geborsteld en mee rondgelopen. Ook heb ik voor het eerst de hoeven van een paard schoongemaakt. Ik vond dit toch nog wel erg eng dus dit heb ik bij het kleinste paard gedaan en misschien volgende keer proberen bij een groter paard. Op het einde mocht een van de paarden los in de arena en daar heb ik rondjes mee gelopen omdat het paard zelf anders niks ging doen. Ik kan wel zeggen dat het een geslaagde stage dag was...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Birżebbuġa

Going to Malta

Buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2013

Day 64

29 Maart 2013

Day 63

28 Maart 2013

Day 62

28 Maart 2013

Day 61

28 Maart 2013

Day 60
Samantha

Going to Malta !

Actief sinds 05 Dec. 2012
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 6620

Voorgaande reizen:

26 Januari 2013 - 30 Maart 2013

Going to Malta

Landen bezocht: