Day 47 - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu Day 47 - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu

Day 47

Blijf op de hoogte en volg Samantha

13 Maart 2013 | Malta, Birżebbuġa

Day 47

Horse riding gedaan vandaag van 13.00 tot 16.30. Het was mijn eerste mee op deze tijd dus ik wist niet wat ik moest doen. Gelukkig kreeg ik deze keer hele goede uitleg van mijn collega. Eerst werden de hoeven van de paarden bijgewerkt en moesten wij de paarden verplaatsen toen werd mij geleerd om de hoofdband om te doen en om hetbpaard te leiden. Dit vond ik toch best wel eng omdat niet alle paarden even goed luisterde.

Er waren geen sessies vandaag dus moest ik papier in een machine doen waarin dit klein werd gemaakt en dit gebruikte wij dan weer als bed voor de paarden. Daarna was het tijd om de bedden van de paarden klaar te maken, ik moest een hooivork pakken en de bedbedekking die er al la moest ik verspreiden over de stallen. Daarna gelijk de ontlasting in de stallen opruimen en dit moesten we doen bij alle vijf de paarden. Daarna gingen we het eten klaarmaken door war er klaar stond daar nog water over te spuiten en dit in de voederbakken van de paarden te doen. Ook kregen ze hooi dat we buiten de stallen moesten leggen zodat de paarden eerst hun gewone voer aten en daarna hadden ze nog hooi. Daarna hebben we nog wat spullen opgeruimd en de borstek stal uitgeveegd waar ze eerder de hoeven van de paarden hadden bijgewerkt. Toen alles was opgeruimd mocht ik naar huis gaan...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Birżebbuġa

Going to Malta

Buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2013

Day 64

29 Maart 2013

Day 63

28 Maart 2013

Day 62

28 Maart 2013

Day 61

28 Maart 2013

Day 60
Samantha

Going to Malta !

Actief sinds 05 Dec. 2012
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 6604

Voorgaande reizen:

26 Januari 2013 - 30 Maart 2013

Going to Malta

Landen bezocht: