Day 42 - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu Day 42 - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu

Day 42

Blijf op de hoogte en volg Samantha

08 Maart 2013 | Malta, Birżebbuġa

Day 42

Vandaag lekker een uur langer geslapen omdat mijn sesie van arts and crafts pas om half 11 begon in plaat van half 10. Toen een sessie gehad en even meegeholpen met pottery. Daarna had ik twee uur oauze dus dan nog maar wat informatie zoeken op de computer.

Om half twee hadden we een training voor de horse riding, vandaag was het informatieve deel waarin we leerde over de paarden zelf de hulpmiddelen en wat je zelf moet doen. Ook hebben we nog wat An team building gedaan door twee spelletjes te doen waar je elkaar wel bij nodig had, ik vond dit heel goed bedacht en we hebben het met zijn allen ook er goed uitgevoerd. Daarna hebben we nog een kleine rondleiding gehad door de stallen en uitleg over het voer. Maandag is het tweede deel van de training maar daar kan ik helaas niet bij zijn omdat het om mogelijk is om daar te komen vanwegen de verkiezingen...

• 08 Maart 2013 - 21:24

Joyce:

Nog bedankt voor het helpen in pottery! ;)
    Succes in THR volgende week, ik kom je waarschijnlijk nog wel tegen aangezien ik ook twee dagen ben ingedeeld! :)

Doei!

• 09 Maart 2013 - 18:43

Samantha:

Ow gezellig :P dinsdag begin ik met verena volgens mij dus dat komt wel goed