Day 38 - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu Day 38 - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu

Day 38

Blijf op de hoogte en volg Samantha

04 Maart 2013 | Malta, Birżebbuġa

Day 38

Vandaag weer begonnen met MSR, ik kon lekker mijn eigen gangetje gaan maar ik kreeg af en toe wel feedback over hoe ik het beter kon doen. Ik heb erg genoten van de kinderen vandaag, de meeste waren erg actief maar niet te druk. Dus ik kon gewoon spelletjes met ze doen die ook bevoordelijk waren voor hun groei proces.Ik had wat tijd over dus ik heb ook nog wat administratief werk gedaan.

Daarna moest ik naar mijn stagebegeleider om te vragen waar ik smiddags moest werken want dat wist ik nog niet. Ze dacht dat ik voor iemand moest in vallen dus ik ging mijn lunch eten in de kantine. Toen kwam ze naar mij toe gelopen en vertelde dat mijn kind ziek was waardoor ik zelf naar huis kon.

Ik heb mijn huisgenoot nog even geholpen en daarna begonnen met koken en skypen. Morgen lekker uitslapen en wat schoonmaken...