Day 37 - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu Day 37 - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu

Day 37

Blijf op de hoogte en volg Samantha

03 Maart 2013 | Malta, Birżebbuġa

Day 37

Zondag vandaag dus weer tijd voor een uitje, om half 4 uur bed om om 5 uur de taxi te hebben naar de boot om naar sicilly te gaan. Bij den hebben we flink liggen slapen in de boot. Daarna kwamen we in een tour bus waar in een gids ons van alles vertelde over het uitzicht. We kwamen in een klein dorpje waar je licuurtjes kon drinken en honing kon proeven. Het leek een beetje op een Duits dorpje en zag er erg mooi uit, we hebben hier een rondje gelopen en daarna terug in de bus om naar de etma te gaan. Hier moesten we met een ski lift naar boven waar we in de sneeuw van de vulkaan en he uitzicht konden genieten. We hebben nog gesleet en ik heb een lava steen gekocht in de vorm van en klein schildpadje.

Daarna moesten we heel lang in de bus zitten om naar modica te gaan. Ik vond dit erg mooi omdat het in de bergen lag en wel een beetje op Cuba leek. Hier konden we veel trappen op en ook van uitzicht genieten. En chocola proeven de heel anders smaakte dan wat we gewend zijn. Ook hier nog een rondje gelopen en uiteindelijk weer terug in de bus om weer in de boot te gaan en dan weer in een taxi terug naar huist gaan...