Day 20 - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu Day 20 - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu

Day 20

Blijf op de hoogte en volg Samantha

14 Februari 2013 | Malta, Birżebbuġa

Vandaag begonnen met een sessie pottery en daarna weer arts and crafts. In het begin ging het erg goed iedereen deed zijn best en ze maakte hele mooie valentijns kaarten. Maar bij de laatste sessie zat een jongen die steeds naar de andere ruimtes liep en niet geconsentreerd bleef. Ik heb samen met zijn begeleider van alles geprobeerd, glitters pakken, zingen enzovoort. Uiteidelijk wilde hij wel verven dus wij hadden verf en een groot vel gepakt. Hij begon op de tafel te verven dus wij zijden beide dat hij moest stoppen, toen wilde ik het verf potje wegschuiven en beet hij in mijn arm. Zijn begeleider werd erg boos op hem (in het malthees) Ze heeft hem achteruit gezet en hij moest maar kijken hoe de andere lol hadden. Gelukkig was ik hier niet zo van geschrokken ik ben gewoon verder gegaan met de andere kinderen. Wel een lelijk eind resultaat of wel een enorme blauwe plek...