Day 10 - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu Day 10 - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu

Day 10

Blijf op de hoogte en volg Samantha

05 Februari 2013 | Malta, Birżebbuġa

Day 10

Vandaag voor het eerst arts An crafts gedaan. We gingen met de kinderen een valentijnskaart maken. De kinderen kwamen dan binnen met ieder hun eigen begeleider, wij vertelde dan wat we gingen maken en legde stapje voor stapje uit hoe we dit gingen maken. Wij legden alles uit, boden hulp aan en motiveerde de kinderen en gaven complimentjes. Ik vond dit erg leuk om te doen omdat ik er wel houd om creatief bezig te zijn en om te werken met gehandicapten dus ik vond het geweldig.

Smiddags ging ik voor het eerst step doen, dan krijg je per persoon een kind en ga je een van de activiteiten doen waarvoor ze ingedeeld zijn. Ik mocht in de msr ruimte (de zachte ruimte). Ook dit vond ik erg leuk omdat je dan je speciaal po een kind kan richten in plaats van 6.

Daarna zijn we nog boodschappen doen en hebben we pannekoeken gegeten :-) ...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Birżebbuġa

Going to Malta

Buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2013

Day 64

29 Maart 2013

Day 63

28 Maart 2013

Day 62

28 Maart 2013

Day 61

28 Maart 2013

Day 60
Samantha

Going to Malta !

Actief sinds 05 Dec. 2012
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 6593

Voorgaande reizen:

26 Januari 2013 - 30 Maart 2013

Going to Malta

Landen bezocht: