day 6 - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu day 6 - Reisverslag uit Birżebbuġa, Malta van Samantha - WaarBenJij.nu

day 6

Blijf op de hoogte en volg Samantha

31 Januari 2013 | Malta, Birżebbuġa

Day 6

Vandaag voor de laatste keer alleen thuis, vanavond nog naar stage en morge mag ik sochtens beginnen met potten bakken en andere creatieve dingen.

Gister avond deed ik weer of (occupational therapie). Maar deze keer had het niks met schrijven te maken. Deze keer zaten we in de mar ruimte dit is een ruimte met allemaal zacht materiaal en een ballenbak waar kinderen in kunnen spelen. We kregen elke keer een groepje van Max 4 kinderen en gingen daarmee spelletjes doen zoals overgooien met een ballon of bellenblazen. Hieraan kon mijn collega zien of er dingen afwijkten of dat ze dit juist goed konden.

Dit vond ik erg leuk en ik ben benieuwd wat er vanavond gaat komen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Birżebbuġa

Going to Malta

Buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2013

Day 64

29 Maart 2013

Day 63

28 Maart 2013

Day 62

28 Maart 2013

Day 61

28 Maart 2013

Day 60
Samantha

Going to Malta !

Actief sinds 05 Dec. 2012
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 6603

Voorgaande reizen:

26 Januari 2013 - 30 Maart 2013

Going to Malta

Landen bezocht: